15 maja 2018r. - Sześcio i siedmiolatki z Przedszkola nr15 miały okazję zadać wiele pytań dotyczących otaczającego nas kosmosu, można było zwiedzić też taras widokowy i zobaczyć jak działa teleskop i kopuła astronomiczna.

15majap15
15majap15
15majap15
15majap15
15majap15
15majap15
15majap15
15majap15


15 maja 2018r. - Klasy IIa i IIb z Gimnazjum nr2 wysłuchały lekcji astronomii, młodzież mogła także zobaczyć jak działa kopuła i główny teleskop w obserwatorium.

15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2
15majagimnazjun2


15 maja 2018r. - Grupa studentów Politechniki Koszalińskiej pod kierunkiem pani dr Katarzyny Kraszewskiej wysłuchała wykładu o Układzie Słonecznym, była też okazja do zapoznania się z wyposażeniem obserwatorium.

15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci
15majastudenci


12 maja 2018r. - Sobotnie wykłady pt. "Bliski i daleki świat galaktyk".

12majawyk
12majawyk
12majawyk
12majawyk
12majawyk
12majawyk
12majawyk
12majawyk


11 maja 2018r. - Obserwatorium gościło uczniów Szkoły Podstawowej nr9 oraz gimnazjalistów z Kołobrzegu.

11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg
11majasp9kolobrzeg

Dobrze jest znaleźć sobie hobby, które tak człowieka wciąga, i sprawia, że z radością czeka się na kolejny tydzień, zamiast ponuro liczyć dni.

Pałac Młodzieży w Koszalinie

75-057 Koszalin
ul. Bogusława II 2
tel. 94 348 05 00, 94 341 01 66
fax 94 348 05 12
e-mail: sekretariat@pm.koszalin.pl
NIP: 669-11-16-718
REGON: 320385618

Nasza strona korzysta z plików cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.